STÖDGRUPPER

OFFSIDE

Offside är ett härligt gäng äldre gentlemän och damer som gemensamt har ett genuint hockeyintresse och värnar om Vimmerbys ungdomar. Vi har möte 1 gång i månaden samt däremellan gör olika jobb på företag i Vimmerby, säljer lotter samt mycket mer för att bidra med en slant till Vimmerby Hockey.
Och det som är viktigt att belysa är att varje krona vi jobbar in går oavkortad till ungdomsishockeyn i Vimmerby Hockey.

Vi är idag ca 35 st men har naturligtvis plats för många fler.
Känner du att du vill hjälpa till och få göra en insats i ett härligt gäng, ring Offsides kontaktperson som är
Sten Karlsson nås på telefon 070-554 19 61

FAMILJEPUCKEN

Vi är ett gäng tjejer som har hand om kiosken vid A-lagsmatcher. Vi stödjer ungdomslagen som bemannar kiosken på ungdomsmatcherna.
Är det någon som känner att de vill hjälpa oss i kiosken på A-lagsmatcherna så kontaktar ni någon nedan.
Överskottet från kioskverksamheten skänks till Vimmerby Hockey.

Ordförande: Camilla Freedeke

Sekreterare: Veronica Petersson